НАДВІРНЯНСЬКИЙ
ЛІЦЕЙ
Надвірнянської районної ради
78400, Івано-Франківська
обл., м. Надвірна, вул. І. Франка, 2
Тел. (факс): 2-91-24,
2-22-47
e-mail: liceum@nadvirna.net
Надвірнянський ліцей розпочав
свою роботу 1 вересня 1992 року.
За підсумками Всеукраїнських
предметних олімпіад та конкурсу-захисту наукових робіт МАН Надвірнянський ліцей
є кращим закладом району та входить до п’ятірки найкращих закладів нового типу області.
У 2007 році Надвірнянський ліцей був проатестований з відзнакою.
Навчання в Надвірнянському ліцеї
ведеться за фізико-математичним профілем.
Математика в ліцеї вивчається поглиблено.  
При ліцеї працюють підготовчі
курси для вступників до вищих навчальних закладів України.
У Надвірнянському ліцеї навчання
ведеться з 8 по 11 клас. Загальна кількість учнів – 240. З них: 120
навчається на другому ступені (8-9 класи) і 120 на третьому ступені
(10-11 класи).
 Директор
ліцею:
Ревтюк Антон Омелянович
викладач
географії; педстаж - 40 років; учитель вищої
категорії, старший вчитель
Заступники директора:
Древаль Надія Миколаївна
заступник
директора з науково-методичної роботи; учитель математики; педстаж - 33 роки;
учитель вищої категорії, старший вчитель
Комарянська Наталія Василівна
заступник
даректора з виховної роботи; учитель російської мови та літератури; практичний
психолог; педстаж – 19 років; учитель першої категорії
Бакай Олександр Петрович
заступник
директора з навчально-виховної роботи; фізик, викладач; педстаж – 13 років;
учитель вищої категорії, старший вчитель
Педагогічний
колектив складається з 31 вчителя:
спеціалісти вищої категорії - 22
спеціалісти першої категорії - 5
спеціалісти другої категорії - 2
спеціалісти
- 2
З них
мають звання: вчитель-методист – 6, старший вчитель – 11.
Ліцей – носій культури освіти і
всього життя, що сприяє вихованню шляхетної особистості, створенню особливої
аури власної культури закладу, яка визначає сутність не лише свого освітнього
простору, але й соціуму, пов’язаного з ним.
Основним завданням діяльності
ліцею є пошук і відбір обдарованої молоді, забезпечення сприятливих умов для
фізичного, психічного, інтелектуального, соціального становлення особистості,
досягнення ними рівня освіченості, що відповідає ступеню навчання, потенційним
можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів і нахилів.
Педагогічний колектив ліцею
працює над вирішенням таких завдань:
•
забезпечення загальноосвітньої підготовки, що
включає розвиток дитини, її здібностей, саморозвиток, самореалізацію;
•
підвищення якості і ефективності викладання
навчальних дисциплін;
•
надання ліцеїстам можливостей для оволодіння
практичних умінь та навичок наукової, дослідницько-експериментальної
діяльності, роботи з комп’ютерною технікою;
•
єдність педагогічних позицій учителів та батьків;
•
підвищення дієвості методичної роботи
педпрацівників ліцею;
•
впровадження у практику роботи педагогів
досягнень психолого-педагогічної науки.
•
виховання компетентнісно-орієнтованого
випускника.
Провідна педагогічна ідея, на
реалізацію якої спрямована діяльність ліцею:
"Всебічний гармонійний розвиток ліцеїста як
особистості, розвиток талантів учня, виховання у нього високих моральних
якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору”
Структура
методичної роботи Надвірнянського ліцею

Брендом ліцею є «Клуб джентльменів» ліцею та картинна галерея учнівських та
вчительських робіт.
Учні ліцею беруть активну участь у Всеукраїнських олімпіадах з базових
дисциплін, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт, турнірах, змаганнях
тощо.

За підсумками проведення олімпіад ліцей постійно займає перше місце серед
навчальних закладів району і входить до першої п’ятірки серед 37 закладів нового типу області.
Основні напрямки виховного процесу:
виховання моральних якостей, художньо-естетичний, екологічний, сприяння
творчому розвитку особистості, патріотичний, громадянський, родинно-сімейний,
спортивно-оздоровчий, формування здорового способу життя, трудове виховання.
Науково-методичні публікації вчителів
ліцею:
Білоус Н.І.,
учитель англійської мови – «Ласкаво просимо в Україну», г. «Англійська
мова та література», №16-18, 2008 р.
Гурмак Г.В.,
учитель німецької мови, учитель-методист – «Іван Франко і німецька література»,
ж. «Іноземні мови в навчальних закладах», №4, 2006 р.
Гурмак Г.В.,
учитель німецької мови, учитель-методист – «Юність – найкращий час. Життя
української та німецької молоді», г. «Німецька мова», №16, 2007 р.
Гурмак Г.В.,
учитель німецької мови, учитель-методист – «З досвіду методичної роботи», г.
«Освітянське слово», №28, 2007 р.
Древаль Н.М.,
учитель математики – «Теорема Піфагора. План-конспект», «Ідеї. Пошуки.
Знахідки», вип. №5, 2006 р.
Ілько М.М.,
учитель фізики, учитель-методист – Вивчення теми: «Обертання твердого тіла»,
«Ідеї. Пошуки. Знахідки», вип. №5, 2006 р.
Капак М.Я.,
учитель історії – Урок мужності на тему: «Пам’ятаймо про війну щоб жити в
мирі!», «Ідеї. Пошуки. Знахідки», вип. №5, 2006 р.
Яновський Я.В.,
учитель фізики, учитель-методист – Урок систематизації і узагальнення знань з
теми «Постійний струм», «Ідеї. Пошуки. Знахідки», вип. №5, 2006р.
На базі ліцею проведені:
–
обласний семінар учителів математики
шкіл природничо-математичного профілю на тему «Науково-дослідницька робота з
математики в ліцеї. Шляхи підвищення її ефективності та якості» (13.10.2005)
–
обласний семінар практичних психологів
(15.03.2007)
–
засідання творчої групи керівників
закладів нового типу області на тему "Системний підхід до організації внутрішкільного
контролю у закладі нового типу" (18.03.2008)
–
семінари для слухачів курсів підвищення
кваліфікації педпрацівників з фізики (2006 р.), німецької мови (2006 р.), хімії
(20.09.2007 р.), зарубіжної літератури (22.05.2008 р.)
У ліцеї проводиться робота з вивчення,
впровадження, поширення у навчально-виховний процес перспективного
педагогічного досвіду:
«Активізація діяльності учнів на уроках
зарубіжної літературив умовах особистісно-орієнтованого навчання». Автор
досвіду – Возна Л.І., учитель зарубіжної літератури, учитель-методист.
«Використання тестового контролю на
уроках німецької мови». Автор досвіду – Гурмак Г.В., учитель німецької мови,
учитель-методист.
«Вивчення фізики методом аналогій».
Автор досвіду – Ілько М.М., учитель фізики, учитель-методист.
«Діяльнісна основа навчання». Автор
досвіду – Петрик Н.М., учитель української мови та літератури, старший вчитель.
«Формування в учнів умінь і навичок
самостійного і свідомого оволодіння навчальними досягненнями з математики».
Автор досвіду – Тришак С.А., учитель математики, учитель-методист.
Надвірнянський
ліцей будує навчально-виховний процес на основі таких освітніх технологій
навчання та виховання: класичній традиційній класноурочній; особистісно
орієнтованій; інтерактивній технології навчання; комунікативного навчання
іноземних мов; навчання математики на основі розв’язування задач;
індивідуалізації навчання. З метою активного впровадження сучасних інноваційних
технологій педагоги ліцею проходять навчання за програмою «Intel.
Навчання для майбутнього».
Ліцей пишається
своїми випускниками. 16 випускників працюють на викладацькій роботі у вищих
навчальних закладах України. Д. Заузолкова, І. Мікулінська, Н. Максим’юк
отримали наукові ступені кандидатів економічних наук. Марцінків Р. – депутат
Івано-Франківської обласної ради, голова постійної комісії обласної ради з
питань молодіжної політики, голова Івано-Франківської округи Пласту НСОУ.
Наш ліцей це:
випускники:
«Тільки зараз я зрозумів, що вся праця в ліцеї не просто примхи навчальної
програми, а реальна підготовка до навчання у вищому навчальному закладі»
«Ніколи не забуду особливу атмосферу родинного затишку і взаєморозуміння,
що панували в ліцеї ті чотири чудові роки, які пронеслись на легких крилах,
ставши дороговказом в житті»
учителі:
«Ліцей для мене – це хороша команда, єдність яскравих особистостей, які
вносять свій неповторний внесок у спільну справу»
«Ліцей – це дружна родина педагогів та учнів, які разом вчаться, творять,
працюють та відпочивають»
батьки:
«Ліцей – це перша, фундаментальна сходинка до вищої освіти; з ліцейською
освітою неважко у будь-якому університеті»
«Дякую тобі, ліцею рідний, дякую Вам, дорогі вчителі, друзі наші, Ви
допомогли моєму сину стати людиною!»
|